Proyecto de Comprensión para Educación Infantil

Proyecto de Comprensión para Educación Infantil

viernes, 26 de febrero de 2016

Fallerets i Falleretes!

Qué be ho passarem jugant, al pati, al joc "Busca al faller o a la fallera". Jo qué sòc? Amb qui m'identifique? 
Ens voliem convertir en fallers i falleres...però....ens faltava molt per aprendre, no sabíem com vestíen, que duien al cap, com desfilaven...



Ara descobrim poc a poc el món faller. Vam començar amb la fallera, quina indumentària i característiques duen? Com són? Perquè? Treballem tots els conceptes a través de les intel·ligències múltiples i cada dia descobrim mes coses...


Vam investigar a partir de la pròpia realitat, com eren els moños de fallera, de quin material estaven fets, quina forma tenien, quants duien, on es posaven...

Després vam buscar la foma de les "ensaimades" al nostre entorn, al sòl, amb cordes amb foma d'espiral, amb guix al terra del pati...



I plasmàrem allò que haviem aprés, en una de les parts característiques que identifiquen a una fallera!






Related Posts:

  • La comissió fallera Una experiència de treball cooperatiu i creatiu. Després de tots els coneixements arreplegats al voltant de la tradició fallera hem decidit posar-ho… Read More
  • Cada dia ens sorprenem més!A l'aula, estem aprenent les costums i característiques del Món Faller....i ens n'hem adonat que... no paren en torreta!! Tenen mil i una celebra… Read More
  • Representando la realidad Una forma de aprehender En esta etapa existe una necesidad innata de explorar los elementos del entorno que les rodean.  De esta forma, van id… Read More
  • Ens convertim en Ibers i Romans! Al matí del passat divendres, una sorpresa saguntina esperava els nostres alumnes a la seua arribada al col·legi. Les aules estaven tancades i s'hav… Read More
  • ELEGIM ELS MONUMENTS QUE VOLEM CONÈIXER. Una vegada acabades les festes del nostre projecte, ens iniciem en la segona categoria, “Els monuments”. Hem aprés amb conceptes bàsics, com s’ac… Read More

0 comentarios :

Publicar un comentario

Antes de comentar, queremos contarte un pequeña fábula de Sócrates:
Al margen de que esta historia sea cierta o no, puede hacerte reflexionar sobre las cosas que dices cada día.

Cuentan que un día un conocido se encontró con el filósofo y le dijo:
—Sócrates, ¿sabes lo que acabo de oír acerca de un amigo tuyo?
—Espera un momento —replicó Sócrates—. Antes de continuar me gustaría que pasaras un pequeño test a lo que vas a decir. Lo llamo el triple filtro.
—¿El triple filtro?
—Eso es. Antes de que digas nada sobre mi amigo puede ser una buena idea tomar un momento y filtrar lo que me vas a decir. El primer filtro es el de la verdad. ¿Estás completamente seguro de que lo que me vas a decir es verdad?
—No —respondió el otro—. Solamente acabo de escucharlo…
—Está bien —dijo Sócrates—. Entonces no sabes si es cierto o no. Ahora el segundo filtro, el de la bondad. ¿Es acaso bueno lo que vas a decir sobre mi amigo?
—No, más bien todo lo contrario.
—Así que lo que me vas a decir es malo, y realmente no sabes si es cierto. Bien, todavía queda el filtro de la utilidad. Lo que me vas a contar sobre mi amigo, ¿es útil para mí?
—No, probablemente no.
—Bien —continuó Sócrates—. Desconoces la veracidad de lo que me quieres decir. Además es malo e inútil. ¿Entonces para qué quieres contármelo?

Gracias por tu tiempo y tu comentario veraz, sincero y constructivo.

Participa en nuestra encuesta on-line

Entradas populares

Visitas

Traducción