Proyecto de Comprensión para Educación Infantil

Proyecto de Comprensión para Educación Infantil

jueves, 11 de febrero de 2016

Tota pedra...

...fa paret.

Les aportacions del nostres incansables investigadors ens van descobrint les meravelles d'un poble. Experiències personals i tradicions familiars que van donant forma a una realitat, que fins ara, ens era desconeguda.
El Diumnge de Rams i les palmes.
La gastronomía més tradicional.
Les "Coquetes de Sant Blai".
Tresors antics

Llocs per descobrir com ara el Circ Romà.

O les senyes d'identitat d'un poble
Les informacions ens arriben de diverses fonts:
De llocs desconeguts com internet...

Fins als llocs més propers com és el barri.

Informacions detallades

i retalls més artesanals

Objectes que ens recorden a altres èpoques com: les postals

Objectes artesanals tant nostres com "el colxo i la colxa"
Escultures (amb formes ja desaparegudes que ens traslladen fins èpoques passades)

i les noves formes d'art

que ens acostem a interpretar la realitat més propera.
I també, viatjar i descobrir que hi han altres llocs amb similituts i diferències.

I per damunt de tot, la felicitat de compartir el que sabem.

Com tota investigació també ens planteja interrogants nous, com aquest que apereixia en la foto d'un company; i que encara que tots havien vist, ningú sabia molt bé quí era ni per què li havien fet una escultura a la "glorieta"...



Hipòtesis variades el situaven entre un romà i un rei antic de Sagunt...

Em quedat en investigar un poquet més.

Tindreu més informació a les pròximes edicions.

Gràcies per la vostra paciència i esperem que aquestos dubtes no vos lleven la son.





Related Posts:

  • Mirar, pensar, hablar y... ¡Clasificar! Tras toda la información que nos ha llegado mediante fotos, folletos, guías, posters, libros archivos de imagen... nos planteamos cómo podemos agrupa… Read More
  • ¿Quién es? La curiosidad de un niño es el primer paso hacia el aprendizaje En la Plaza Cronista Chabret, conocida como "la glorieta", junto al parque de jueg… Read More
  • El millor mestre, el temps... ...la millor ciència, la paciència. Poc a poc, fent camí, anem descobrint més coses de Sagunt gràcies als nostres companys i a l'inestimable ajuda d… Read More
  • Ampliem informació. Monuments, espais, artesanía, festes, gratronomía, tradició, història... Un complet recull de la nostra cultura de mans dels nostres insaciables in… Read More
  • ¿Más fotos? Sí, claro. Seguimos recibiendo imágenes e información sobre monumentos, naturaleza, fiestas, gastronomía y personas importantes de Sagunto. A algu… Read More

0 comentarios :

Publicar un comentario

Antes de comentar, queremos contarte un pequeña fábula de Sócrates:
Al margen de que esta historia sea cierta o no, puede hacerte reflexionar sobre las cosas que dices cada día.

Cuentan que un día un conocido se encontró con el filósofo y le dijo:
—Sócrates, ¿sabes lo que acabo de oír acerca de un amigo tuyo?
—Espera un momento —replicó Sócrates—. Antes de continuar me gustaría que pasaras un pequeño test a lo que vas a decir. Lo llamo el triple filtro.
—¿El triple filtro?
—Eso es. Antes de que digas nada sobre mi amigo puede ser una buena idea tomar un momento y filtrar lo que me vas a decir. El primer filtro es el de la verdad. ¿Estás completamente seguro de que lo que me vas a decir es verdad?
—No —respondió el otro—. Solamente acabo de escucharlo…
—Está bien —dijo Sócrates—. Entonces no sabes si es cierto o no. Ahora el segundo filtro, el de la bondad. ¿Es acaso bueno lo que vas a decir sobre mi amigo?
—No, más bien todo lo contrario.
—Así que lo que me vas a decir es malo, y realmente no sabes si es cierto. Bien, todavía queda el filtro de la utilidad. Lo que me vas a contar sobre mi amigo, ¿es útil para mí?
—No, probablemente no.
—Bien —continuó Sócrates—. Desconoces la veracidad de lo que me quieres decir. Además es malo e inútil. ¿Entonces para qué quieres contármelo?

Gracias por tu tiempo y tu comentario veraz, sincero y constructivo.

Participa en nuestra encuesta on-line

Entradas populares

Visitas

Traducción